PARTNERMĀRKETINGS - AFFILATE MĀRKETINGS JEB WEB MĀRKETINGS

Partnermārketings (Affiliate Marketing) ir on-line reklāmas kanāls (uz rezultātiem balstīts reklāmas tips) kurā Reklāmdevēji (uzņēmumi kuri piedāvā iegādāties savas preces vai pakalpojumus savās interneta vietnēs: i-veikali, e-katalogi, tiešsaistes pasūtīšanas formas u.t.t.) maksā Partneriem (cilvēki vai uzņēmumi kuri reklamē šos produktus vai pakalpojumus, sev piederošā vietnē, blogā, e-pastos, sociālajos medijos u.t.t.) tikai par konkrētiem sasniegtajiem rezultātiem.
Šis “maksa-par-rezultātu” reklamēšanās modelis ir balstīts uz samaksu par piesaistītajiem klientiem, kurus piesaistījušie cilvēki vai uzņēmumi saņem noteiktu finansiālo atlīdzību.
Reklamētāji parasti maksā Partneriem, ja piesaistītais klients tiek identificēts un tādā veidā sasaistīts ar konkrēto partneri.
Parasti partnermārketingā Reklāmdevējs maksā par pilnībā veiktu darījumu vai par konkrētu darbību, kas iepriekš ir definēta, bet partnermārketinga tīklā Reklāmdevējs var atlīdzināt arī par klikšķiem (unikālajiem apmeklētājiem) vai veidot hibrīdkampaņas (piemēram klikšķis+darbība).
Kā tas strādā? Reklāmdevējs ievieto savus reklāmmateriālus Partnertīklā (teksta saites, baneri, e-pasti, html šablonlapas, u.c.) savā reklāmdevēja “kabinetā” kurai ir palielināts drošības līmenis un garantēta sistēmas pieejamība 24/7 režīmā.
Šie pievienotie reklāmas materiāli ir pieejami Partneriem, kuri ieejot savos personīgajos kabinetos uz saviem darbagaldiem redz visu pieejamo Reklāmdevēju reklāmas kampaņas.
Katrai reklāmas kampaņai ir pievienota noteikta vērtība.
Piemēri:
CPL (Cost per Lead) – fiksēta maksa par darbību (piemēram 3€ ja jūsu piesaistītais apmeklētājs aizpilda pieprasīto formu vai 1€ ja jebkurš pierakstīsies saņemt kompānijas reklāmas e-pastus)
CPC (Cost per Click) – fiksēta maksa par klikšķi (piem., 0.20€ ja jūsu piesaistītais apmeklētajs nospiež uz saites vai banera)
CPS (Cost per Sale) – procenti no pārdošanas( piem., 5% ja jūsu piesaistītais apmeklētājs veic Reklāmdevēja interneta vietnē)
Partnerim kurš vēlas nopelnīt naudu reklamējot citu uzņēmumu preces vai pakalpojumus savās mājaslapās, blogos, izmantojot e-pastus vai sociālos medijus vienkārši jāpiesakās Reklāmdevēja piedāvājumam. Ja Partneris tiek apstiprināts, izvērtējot partnera sniegto informāciju, viņš izvēlas, kurus un kādus Reklāmdevēja reklāmas materiālus tas izmantos. Kad potenciālais klients noklikšķina uz Partnera izveidotās saites, t.s. “cepums” piefiksē interneta pārlūkā veiktās darbības un sasaista potenciālo klientu ar konkrēto partneri un konkrēto reklāmas materiālu
Ja šajā noteiktajā darbībā Reklāmdevējs jau iepriekš ir nolēmis, ka atalgos par noteiktu darbību vai par pilnībā veiktu darījumu, kad potenciālais klients veiks preces vai pakalpojuma iegādi, vai arī aizpildīs pieteikuma formu (vai citu iepriekš definētu darbību), tad šī darbība tiek piefiksēta no Partnertīkla puses.

Zagšanas mēģinājumi, apmeklējuma plūsma, darbības/pārdošanas/klikšķu dubulta pārbaude un anti-spama tehnoloģijas tiek pielietotas, lai pasargātu Reklāmdevēju no nevajadzīgiem pārsteigumiem. Partnermārketinga tīkli maksā tikai par rezultātiem. Ja reklāmdevēja reklāma nestrādā, Partneri nepelna neko, un partnermārketinga tīkls ne tik. Reklāmdevējiem der atcerēties – Jūsu partneri nepārdod, viņi tikai pārliecina, ka to varētu izdarīt Jūs.

Комментариев нет:

Отправить комментарий