Partnermārketings (Affiliate Marketing) ir on-line reklāmas kanāls (uz
rezultātiem balstīts reklāmas tips) kurā Reklāmdevēji (uzņēmumi kuri piedāvā
iegādāties savas preces vai pakalpojumus savās interneta vietnēs: i-veikali,
e-katalogi, tiešsaistes pasūtīšanas formas u.t.t.) maksā Partneriem (cilvēki
vai uzņēmumi kuri reklamē šos produktus vai pakalpojumus, sev piederošā vietnē,
blogā, e-pastos, sociālajos medijos u.t.t.) tikai par konkrētiem sasniegtajiem
rezultātiem.
Šis “maksa-par-rezultātu”
reklamēšanās modelis ir balstīts uz samaksu par piesaistītajiem klientiem,
kurus piesaistījušie cilvēki vai uzņēmumi saņem noteiktu finansiālo atlīdzību.
Reklamētāji parasti maksā Partneriem, ja piesaistītais klients tiek identificēts un tādā veidā sasaistīts ar konkrēto partneri.
Reklamētāji parasti maksā Partneriem, ja piesaistītais klients tiek identificēts un tādā veidā sasaistīts ar konkrēto partneri.
Parasti partnermārketingā
Reklāmdevējs maksā par pilnībā veiktu darījumu vai par konkrētu darbību, kas
iepriekš ir definēta, bet partnermārketinga tīklā Reklāmdevējs var atlīdzināt arī par klikšķiem
(unikālajiem apmeklētājiem) vai veidot hibrīdkampaņas (piemēram
klikšķis+darbība).
Kā tas strādā? Reklāmdevējs ievieto savus reklāmmateriālus
Partnertīklā (teksta saites, baneri, e-pasti, html šablonlapas, u.c.) savā
reklāmdevēja “kabinetā” kurai ir palielināts drošības līmenis un garantēta
sistēmas pieejamība 24/7 režīmā.
Šie pievienotie reklāmas
materiāli ir pieejami Partneriem, kuri ieejot savos personīgajos kabinetos uz
saviem darbagaldiem redz visu pieejamo Reklāmdevēju reklāmas kampaņas.
Katrai reklāmas kampaņai ir pievienota noteikta vērtība.
Katrai reklāmas kampaņai ir pievienota noteikta vērtība.
Piemēri:
CPL (Cost per Lead) – fiksēta maksa par darbību (piemēram 3€ ja jūsu piesaistītais apmeklētājs aizpilda pieprasīto formu vai 1€ ja jebkurš pierakstīsies saņemt kompānijas reklāmas e-pastus)
CPC (Cost per Click) – fiksēta maksa par klikšķi (piem., 0.20€ ja jūsu piesaistītais apmeklētajs nospiež uz saites vai banera)
CPS (Cost per Sale) – procenti no pārdošanas( piem., 5% ja jūsu piesaistītais apmeklētājs veic Reklāmdevēja interneta vietnē)
CPL (Cost per Lead) – fiksēta maksa par darbību (piemēram 3€ ja jūsu piesaistītais apmeklētājs aizpilda pieprasīto formu vai 1€ ja jebkurš pierakstīsies saņemt kompānijas reklāmas e-pastus)
CPC (Cost per Click) – fiksēta maksa par klikšķi (piem., 0.20€ ja jūsu piesaistītais apmeklētajs nospiež uz saites vai banera)
CPS (Cost per Sale) – procenti no pārdošanas( piem., 5% ja jūsu piesaistītais apmeklētājs veic Reklāmdevēja interneta vietnē)
Partnerim kurš vēlas nopelnīt
naudu reklamējot citu uzņēmumu preces vai pakalpojumus savās mājaslapās,
blogos, izmantojot e-pastus vai sociālos medijus vienkārši jāpiesakās
Reklāmdevēja piedāvājumam. Ja Partneris tiek apstiprināts, izvērtējot partnera
sniegto informāciju, viņš izvēlas, kurus un kādus Reklāmdevēja reklāmas
materiālus tas izmantos. Kad potenciālais klients noklikšķina uz Partnera izveidotās saites, t.s. “cepums” piefiksē interneta pārlūkā veiktās darbības
un sasaista potenciālo klientu ar konkrēto partneri un konkrēto reklāmas
materiālu
Ja šajā noteiktajā darbībā
Reklāmdevējs jau iepriekš ir nolēmis, ka atalgos par noteiktu darbību vai par
pilnībā veiktu darījumu, kad potenciālais klients veiks preces vai pakalpojuma
iegādi, vai arī aizpildīs pieteikuma formu (vai citu iepriekš definētu
darbību), tad šī darbība tiek piefiksēta no Partnertīkla puses.
Zagšanas mēģinājumi, apmeklējuma plūsma,
darbības/pārdošanas/klikšķu dubulta pārbaude un anti-spama tehnoloģijas tiek
pielietotas, lai pasargātu Reklāmdevēju no nevajadzīgiem pārsteigumiem. Partnermārketinga
tīkli maksā tikai par rezultātiem. Ja reklāmdevēja reklāma nestrādā, Partneri
nepelna neko, un partnermārketinga tīkls ne tik. Reklāmdevējiem der atcerēties
– Jūsu partneri nepārdod, viņi tikai pārliecina, ka to varētu izdarīt Jūs.
Комментариев нет:
Отправить комментарий