Vīrusu mārketings ir metode, ko izmanto daudzi cilvēki
tomēr ir joprojām salīdzinoši mazpazīstams. Daudzi cilvēki dzird vārdu
"vīrusu mārketings" vai "vīrusu satiksme", un domā, ka tas
ir kaut kāds sakars ar vīrusu. Par laimi, vīrusu mārketings un vīrusu satiksmei
nav nekāda sakara ar cilvēkiem, kuri
izplata vīrusus, izmantojot e-pastu, utt.
Vīrusu mārketings ir vienkārši definēts. Tā ir darbība,
kas tiek īstenota, lai mudinātu cilvēkus novirzīt mārketinga vēstījumu citiem, kas
savukārt rada iespējas izaugsmei un vairāk cilvēki, redzot savu ziņojumu.
Vīrusu mārketings arī palielina mērķauditoriju.
Vienīgais veids, kā vīrusu mārketings ir līdzīgs vīruss ir
veids, kā to var izvērst un izplatās ļoti ātrā tempā. Tas var radīt vīrusu
satiksme uzņemt un mārketinga ziņu sasniegt daudz cilvēku īsā laika periodā.
Pirms sākat darbību, lai palielinātu vīrusu satiksmi vai
mērķauditoriju jums jāsaprot dažas daribas, kas strādā labāk nekā citi. Bet, ja
jūs palaizāt savu vīrusu satiksmes stratēģiju jūs palielināsiet izredzes nākt
klajā ar veiksmīgu programmu pienācīgu summu pētījumu. Ir pāris svarīgi padomi,
kam ir jāpievērš uzmanība, mēģinot palielināt vīrusu satiksmi, tie ir šādi:
1.
Ļoti
svarīgs aspekts, kas jāatceras, kad mēģināt palielināt vīrusu vai
mērķauditoriju nozīmē kaut ko atdot bez maksas. Visiem patīk free stuff, un ja
jūs kas kaut ko prom cilvēkiem patīk ir labākas izredzes, ka saņēmēji būs
pāriet uz jūsu mārketinga vēstījumu. Vārds vien bez jūsu vīrusu satiksme
palielināsies. Ciktāl tas, cik ilgi tā veiks, lai palielinātu satiksmes nav tik viegli noteikt. Dažas vīrusu mārketinga
programmas pacelšanās uzreiz, kur kā citiem veidot lēni. Tas viss ir atkarīgs
no jūsu stratēģiju un to, ko jums dod prom.
2.
Lai
palielinātu vīrusu satiksme arī jāpārliecinās, ka jūsu ziņojums ir viegli nodot
no vienas personas uz nākamo. Jūs nekad palielināt savu vīrusu satiksme, ja
jums ir atkarīgs, kāds cits iet gar jūsu informāciju. Tā automātiski būtu
jāveic pa e-pastu, mājas lapas vai pat programmatūras lejupielādes. Bottom line
ir tas, ka jums ir nepieciešams, pārliecinieties, vai jūsu vīrusu mārketinga
vēstījumu ir īss, uz punktu, un viegli nodot citiem.
3.
Pirms nodošanas stratēģiju, lai palielinātu
vīrusu satiksmes jūs vēlaties, lai pārliecinātos, ka var apstrādāt
pieprasījumus, kas nāk kopā ar to un satiksmi. Tas iet kopā ar darot savu
pētījumu pirms sākuma. Ja jūs nevar rīkoties jaunu
vīrusu satiksme, visas jūsu grūto darbu nozīmē neko šajā sakarā.
4.
Viens no vienkāršākajiem veidiem, kā palielināt vīrusu
satiksme ir izmantot esošos tīklus. Citiem vārdiem sakot, īstenot savu
stratēģiju, lai jātiekas ar cilvēkiem, kam interesē, un tādējādi nodot jūsu
informāciju uz citu cilvēku savā tīklā. Tas nodrošinās, ka jūs saņemsiet labas
grupas mērķauditoriju pieņemt paziņojumu par savu projektu. Jums ir
nepieciešams, lai dodot prom jūsu bezmaksas dāvanas,
lai cilvēki, kas izmantos, lai mērķtiecīgi satiksme ir ļoti svarīgi. Strādājot
uzņēmuma tīklā, jums būs labāka iespēja braukšanas mērķauditoriju līdz kas
palīdzēs izplatīt savu stratēģiju.
5.
Nedrīkst paļauties uz sevi darīt visu darbu,
kad runa ir par mēģina palielināt vīrusu satiksme. Pat tad, ja jūs nodot
vispārējās stratēģijas stātos spēkā, jums tomēr ir iespēja izmantot citus
līdzekļus, lai palielinātu mērķauditoriju. Saistītajām programmām un preses
relīzes ir divas lieliskas iespējas palielināt mērķauditoriju bez pārāk daudz
darba, lai.
Kopumā,
vīrusu mārketings ir lielisks veids, kā iegūt iedarbību un palielināt peļņu. Ja
jūsu stratēģija dara labu darbu, piesaistot mērķauditoriju nav nekāda iemesla,
ka jūs nav iespējams sasniegt mērķus, kas ir izklāstītas.
Vīrusu mārketings un vīrusu reklāmas, kas attiecas uz
tirdzniecības metodes, kas izmanto iepriekš pastāvošu sociālo tīklu mērķis ir
radīt straujais pieaugums informētību, pašreplicējošs vīrusu procesus, analogs
datoru vīrusu izplatīšanos. To bieži vien var būt mutiska, piegādā un uzlabota
tiešsaistē; to var izmantot interneta tīkla ietekmi un var būt ļoti noderīga,
sasniedzot lielu cilvēku skaitu strauji.
Vīrusu mārketinga dažreiz atsaucas uz interneta bāzētu stealth tirgvedības kampaņas, ieskaitot blogi, šķietami amatieru web vietas un cita veida astroturfing, paredzēts izveidot mutiski par jaunu produktu vai pakalpojumu izmantošanu. Bieži vīrusu mārketinga kampaņas mērķis ir rosināt plašsaziņas līdzekļu starpniecību "offbeat" stāsti daudz reižu vairāk vērts nekā kampaņas uzņēmuma reklāmas budžets.
Vīrusu marketings ir veiksmīgs, jo tur ir tik daudz klientu, kuri ir gatavi iet gar tikai par jebkuru ziņojumu, tik ilgi, cik tas ir vērtīgs vai izdevīga. Lielākā daļa cilvēku, kas saņem vērtīgu vīrusu ziņojumus, tos nodod citām ieinteresētajām personām. Word-of-mouth sakaru pieaugumu pārdošanas, zīmola pazīstamību un tirgus pārklājums.
Vīrusu mārketinga dažreiz atsaucas uz interneta bāzētu stealth tirgvedības kampaņas, ieskaitot blogi, šķietami amatieru web vietas un cita veida astroturfing, paredzēts izveidot mutiski par jaunu produktu vai pakalpojumu izmantošanu. Bieži vīrusu mārketinga kampaņas mērķis ir rosināt plašsaziņas līdzekļu starpniecību "offbeat" stāsti daudz reižu vairāk vērts nekā kampaņas uzņēmuma reklāmas budžets.
Vīrusu marketings ir veiksmīgs, jo tur ir tik daudz klientu, kuri ir gatavi iet gar tikai par jebkuru ziņojumu, tik ilgi, cik tas ir vērtīgs vai izdevīga. Lielākā daļa cilvēku, kas saņem vērtīgu vīrusu ziņojumus, tos nodod citām ieinteresētajām personām. Word-of-mouth sakaru pieaugumu pārdošanas, zīmola pazīstamību un tirgus pārklājums.
Vīrusa mārketinga
izplatīšanā:
1. Ziņojumu, kas pamudinātu viņu
nosūtīt ziņu citiem. Crudest veidā tas ir ķēdes vēstules, kur apakšā e-pasta
ziņojums aicina nosūtīt ziņu lasītājs. Daudz efektīvāk ir īss, smieklīgi klipi,
video, kurā cilvēki spontāni uz priekšu. Daudzas no tām, piemēram, Cog
(televīzijas reklāmā) no Honda sāka dzīvi kā TV reklāmu, un ir tā izplata
internetā no mutes mutē. Skaits sasniedza šādā veidā cilvēki bieži vien ir
daudz lielāks nekā skaits, kas apskatīts sākotnējā reklāmas.
2. Piedāvājot atlīdzību, sniedzot
kādu adresi. Tas var ievērojami palielināt nodošanu. Tomēr, tas ir
visefektīvākais, ja piedāvājums ir nepieciešama citu personu rīkoties.
Visvairāk online konkursi piedāvā vairāk izredzes uzvarēt par katru nodošanu,
ņemot vērā; bet kad nodošanu arī jāpiedalās, lai pirmā persona, lai iegūtu šo
papildu iespēju laimēt, ir daudz lielāka iespēja, ka nodošanas piedalās.
3. Vīrusu ziņojumu noformē kā
atdzist vai neparastu lapu, darbības vai ziņa, bez acīmredzama pamudinājumu
saiti vai iet gar. Undercover mārketinga, tas nav uzreiz skaidrs, ka kaut kas
tiek realizētas. Īpaši pūliņi, lai veikt krājuma atklāšana, šķiet, spontāni un
neformāls, lai veicinātu dabas memetic uzvedību.
Vīrusu mārketinga plusi:
1) Bezmaksas reklāma.
2) Īstermiņa ieguvumiem - tūlītēja apmeklētāji.
3) Gara ziņā ieguvumi - piesaistītu apmeklētājus gadu nākt.
4) Straujais pieaugums - sasniegt lielu auditoriju, ar minimālu piepūli.
5) Automatizētu jūsu mārketinga metodes - vienkārši iestatīt jūsu kampaņas
un gūt labumu.
6) Vīrusu mārketinga rīkus ir viegli izstrādāt.
7) Ātri izveidot stabilu reputāciju.
Izmantot vīrusu mārketingu ir iespēja bezmaksas, ātri un efektīvi iegūt apmeklētājus savā mājas lapā.
Vīrusu mārketinga plusi:
1) Bezmaksas reklāma.
2) Īstermiņa ieguvumiem - tūlītēja apmeklētāji.
3) Gara ziņā ieguvumi - piesaistītu apmeklētājus gadu nākt.
4) Straujais pieaugums - sasniegt lielu auditoriju, ar minimālu piepūli.
5) Automatizētu jūsu mārketinga metodes - vienkārši iestatīt jūsu kampaņas
un gūt labumu.
6) Vīrusu mārketinga rīkus ir viegli izstrādāt.
7) Ātri izveidot stabilu reputāciju.
Izmantot vīrusu mārketingu ir iespēja bezmaksas, ātri un efektīvi iegūt apmeklētājus savā mājas lapā.
Комментариев нет:
Отправить комментарий